Najczęściej pozyskiwanie klientów zleca się zewnętrznej firmie, która tworzy masę połączeń telefonicznych i w ten sposób zdobywa dane klientów, którzy są zainteresowani konkretnymi usługami. Lead to jeszcze nie sprzedaż, niemniej jednak odpowiedni początek. Specjaliści mówią, że przekucie 10% leadów na tra nsakcje sprzedażowe to bardzo dużo, dlatego warto zainwestować we współpracę z konkretnym call center, którego pracownicy pozyskają należycie dużo leadów. Za współpracę z zewnętrzą firmą musisz zapłacić. Ceny za pozyskiwanie leadów są bardzo różnorakie. Nie masz także żadnej pewności jak bardzo zainteresowani są ludzie, do których kontakt otrzymałeś. Jak mówią praktycy, znakomita większość z nich nie skorzysta z oferty, niemniej jednak pozyskiwanie leadów to i tak skuteczny sposób na generowanie dystrybucji. Zwykle za jednego leada musisz zapłacić między 20 a wręcz 350 pln. Na cenę wpływ ma kilka czynników, głównym jest produkt, który oferujesz. Jeśli to coś, co łatwo się sprzedaje, leady będą tanie. W sytuacji produktów luksusowych jeden lead kosztuje znacznie więcej.
Polecamy: call center warszawa.