Księga znaku - jakie ma znaczenie?

Aby wykonać spójny a także mocny wizerunek firmy, powinno się położyć nacisk na stosowanie sprawdzonych a także skutecznych metod. Agencje reklamowe oferują swoim klientom szeroki zakres usług marketingowych, które przyczyniają się do tworzenia oraz utrwalania pozytywnego wizerunku firmy. Aby jednak osiągnąć ten efekt, niezbędne jest wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, takich jak księga identyfikacji wizualnej, która zawiera wszystkie zasady a także reguły dotyczące użycia znaków firmowych, takich jak logotyp.

Księga znaku – jaką rolę odgrywa w utrwalaniu wizerunku firmy? Przede wszystkim musimy sobie zdawać sprawę, że budowanie oraz utrwalanie wizerunku firmy w świadomości klientów jest procesem długotrwałym, który wymaga stosowania różnorakich działań marketingowych. Jednakże podstawą osiągnięcia sukcesu w tym aspekcie, jest konsekwentne tworzenie spójnego wizerunku, który oparty jest na elementach opisujących firmę, czyli elementach identyfikacji wizualnej. Jednym z najważniejszych elementów tożsamości wizualnej firmy jest logotyp, charakteryzuje się także dodatkowe elementy opisujące firmę. Należy wspomnieć, że księga znaku odgrywa kluczową rolę w tworzeniu spójnego wizerunku, ponieważ zawiera zasady dotyczące użycia logotypu a także innych elementów opisujących firmę. Są to dokładnie sprecyzowane wytyczne dotyczące stosowania znaków firmowych na uniformach, pojazdach firmowych, stoiskach targowych czy materiałach biurowych. W związku z tym księga identyfikacji wizualnej zawiera informacje takie j ak: szczegółowa budowa logotypu a także zastosowana paleta barw, logotyp w wersji podstawowej oraz w różnych wariantach, które mogą być stosowane jedynie przy spełnieniu określonych warunków. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie znaki opisujący firmę, przede wszystkim logotyp, są wykorzystywane wyłącznie w określony sposób.
Warto zobaczyć: whiteart.pl/ksiega-identyfikacji-wizualnej
© 100Wpisów
Maira Gall