Pozycjonowanie stron w modelu abonamentowym

Pozycjonowanie stron internetowych w abonamencie
Pozycjonowanie, czyli organiczne osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, na wybrane frazy, kluczowe dla naszej firmy-to proces długotrwały. Równocześnie jest to jeden z głównych elementów strategii marketingowej każdej firmy, która posiada stronę internetową i prowadzi przez nią sprzedaż swoich towarów lub usług. Właśnie z tego powodu warto wykupić pozycjonowanie w abonamencie.



Dlaczego warto powierzyć pozycjonowanie w modelu abonamentowym?

Pozycjonowanie na abonament wbrew pozorom nie wiąże nas z daną firmą, zwłaszcza gdy obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. Jednak związanie się z konkretną agencją na miesiące pozwoli jej przeprowadzić kompleksowe działania: od oceny, jak nasza wyszukiwarka zoptymalizowana jest pod kątem SEO, przez określenie słów podstawowych dla naszego biznesu, z uwzględnieniem budżetu. O ile mamy nieznaczny budżet, agencja doradzi wybór bardzo precyzyjnych słów głównych, które obejmują miasto z siedzibą firmy. Takie działania noszą nazwę pozycjonowania lokalnego i mają dodatkową zaletę. Każdemu użytkownikowi, który szuka informacji w Google, wyszukiwarka najpierw sugeruje firmy w okolicy klienta. Wszyscy, którzy prowadzą pozycjonowanie lokalne, nie tylko zawężają krąg odbiorców, niemniej jednak również są o krok przed innymi firmami. Pozycjonowanie abonamentowe pomaga też pozyskać wartościowe linki dla witryny, co jest ważnym elementem strategii pozycjonowania.

Są takie działania, które przedsiębiorca może prowadzić na swoją rękę, np uaktualniać blog, który odświeża witrynę w wyszukiwarce Google, czy udzielać wywiadów na zadbane portale w zamian za link. Jednakże zyskanie wysokiego wyniku w wyszukiwarce Google wymaga przemyślanej strategii, regularnych działań i właśnie dlatego warto wykupić pozycjonowanie w abonamencie. Audyt strony jest wliczony w cenę abonamentu.

Więcej informacji na stronie: pozycjonowanie w modelu abonamentowym.

© 100Wpisów
Maira Gall